Image Alt

La Plaja Nouă

10 avantaje ale campingului

De ce campingul crește în popularitate, în special printre millenials

Când vine vorba de planificarea unei călătorii în aer liber, campingul oferă unele dintre cele mai accesibile opțiuni. Nu numai asta, dar sunteți mai aproape de natură din momentul în care vă treziți până când vă culcati, desigur după un foc de tabără consistent cu niște bezele (esențial, nu?). Campingul s-a dovedit a avea un impact asupra reducerii stresului și contribuie la sănătatea emoțională și fizică (în funcție de câte bezele mâncați, desigur).

Cine nu și-ar dori să campeze atunci când ise oferă o oportunitate de a fi una cu natura cu acces ușor și mai mult timp pentru a putea explora. În zilele noastre, tot mai mulți oameni își exprimă interesul pentru camping în toate formele sale – de la țară la camping de aventură și, bineînțeles, glamping.

Un raport împărtășește o serie de statistici interesante, inclusiv faptul că „77 de milioane de gospodării americane au pe cineva care campeaza cel puțin ocazional”. Din 2014, mai mulți oameni fac camping, cu peste șase milioane de locatii noi de camping. Majoritatea campează de trei ori pe an, ceea ce a crescut cu 64%.

Numai în 2017, s-a înregistrat o creștere de 2,6 milioane de locatii pentru campare, cu camperi din toate etniile. Noii detinatori de rulote sunt mai diversi decât populația generală, cu o împărțire aproape egală între detinatori de rulote albi și non-albi. De asemenea, Millennials și Gen Xers reprezintă trei sferturi din toti camperii, doar Millennials reprezentând 40%.

În timp ce majoritatea camperilor au copii, la 52%, 48% dintre acestia merg fără copii. Nu trebuie să călătoriți departe pentru a vă bucura de camping, deoarece 59% dintre detinatorii de rulote rămân la aproximativ 100 de mile de casă.

Când caută locuri de campare din apropiere, 42% rămân în campinguri naționale / de stat / municipale și 25% rămân în campinguri private.

Unul dintre motivele majore pentru care campingul continuă să fie atât de popular este acela că cei care tabără îl privesc ca „un moment de relaxare, scăpare de stres și curățare a minții.”

Potrivit președintelui KOA, Toby O’Rourke, „cu bariere reduse și dorința camperilor de a se conecta cu natura și cu ceilalți, nu este de mirare că campingul devine rapid o componentă fundamentală a unui stil de viață în aer liber. ” Creșterea numărului de noi camperi (atât mai tineri, cât și mai diversificați din punct de vedere etnic) pare a fi cauzată de o serie de factori, inclusiv accesibilitatea generală la camping și diversele forme de cazare unică de camping, împreună cu accesul sporit la Wi-Fi și la serviciul de date.

Persoanele care nu s-au interesat înainte de camping găsesc acum noi și alternative moduri interesante de campare.În timp ce 53% dintre noii camperi campează în corturi, 25% aleg cabine și 19% RV-uri. În zilele noastre, puteți alege să stați într-un cort, iurtă, cabină, remorcă, hamac, printre, bine, încă atât de multe „alte” categorii.

Cu acces la noi locuri de cazare incitante, aproape toți Millennials și Gen Xers din Timișoara se spune că vor să încerce noi modalități de campare în acest an. Mai precis, Millennials sunt interesați să experimenteze atât campingul cât și glamping-ul, în timp ce Gen X caută mai multe unități de cazare unice.

În timp ce campingul este o modalitate de a scăpa de toate, oamenii vor totuși să aibă opțiunea de a rămâne conectați. Majoritatea camperilor (97%) aduc de fapt un anumit tip de tehnologie cu ei în timpul campingului.

În trecut, probleme precum siguranța și securitatea au împiedicat campingul, dar acum sunt abordate, pur și simplu prin accesul la internet și la rețelele de socializare. Raportul arată că o treime dintre camperi afirmă că au smartphone-ul cu ei doar din motive de siguranță. Acestea fiind spuse, există o tendință ascendentă continuă începând cu 2014, cu camperii mult mai probabil să stea online în timpul campingului.

De fapt, Millennials împărtășesc fotografii și videoclipuri pe rețelele de socializare în timp ce fac camping, 27% dintre Millennials și 25% dintre Gen X spun că este important pentru ei să împărtășească experiența lor.

În ciuda beneficiilor tehnologiei, camperii spun că utilizarea acesteia le-a afectat plăcerea generală a experienței lor (aproape 50% în 2017) – poate pentru că ideea și atracția campingului pentru unii este un moment de deconectare.

În general, pot vedea de ce tot mai mulți oameni își exprimă interesul pentru camping. Pur și simplu există prea multe parcuri de explorat doar în Timișoara pentru a nu profita de opțiunile de camping.

rămâi informat

Te ținem la curent cu ultimele informații despre activitățile de La Plaja Nouă.

logo decathlon blue
netopia
X